給惠利(豐嘉)的好朋友,

總是有些原因,分分離離,來來去去。
只是這一次,換我 脫隊了。

一路走來,許多的喜怒哀樂盡在不言中 . . .
我們一起工作   一起吃飯   一起八卦,也彼此加油打氣!
兩千七百多個日子,這會是我生命中最值得珍惜的每一天。

送給你們我最愛的一首歌,
不論在哪裡或是到哪裡,記得 我們都在同一個星空下
彼此打氣,彼此關心,永遠  永遠  。


v i v i

Somewhere out there

美 國 鼠 譚    Somewhere Out There

Somewhere out there beneath the pale moonlight

在暗淡月色之下 在外面某一處地方

Someone's thinking of me and loving me tonight

今夜 某一個人 思念著我 愛慕著我

Somewhere out there someone's saying a prayer

在外面某一處地方 某一個人在祈求禱告

That we'll find one another in that dream somewhere out there

在夢中 在外面某一處地方 我們將會互相找著對方

And even though I know how very far apart we are

即使 我知道 我們的距離 是 那遥

It helps to think we might be wishin' on the same bright star

想一想 我們一齊向 同一顆 閃耀星星 許願

And when the night wind starts to sing a lonesome lullaby

當那晚風 開始唱起 一首 寂寞的 搖藍曲

It helps to think we're sleeping underneath the same big sky

想一想 我們睡 在同一個倘大天空 之下

Somewhere out there if love can see us through

在外面某一處地方 如果 愛 能夠 穿透 我們

Then we'll be together somewhere out there

然後 我們便會 在外面某一處地方 相聚在一起了

Out where dreams come true

在那裏 夢會成真的  

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    vivi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()